למה כדאי לצרוך קינואה?

מה לא נאמר על הקינואה! שהיא בכלל אוכל לציפורים, שהיא לא טעימה. אבל בכל זאת, רגע לפני שנביט אל הטרנד הבא. מה יש בה בקינואה?
הקינואה עשירה בחלבון – מכילה 8 חומצות אמינו שיחד מהוות חלבון מלא ומושלם,
הקינואה עשירה בסיבים תזונתיים – ולכן היא מומלצת לאיזון רמות שומני הדם, איזון רמות הגלוקוז בדם, וכן הסיבים שבה מסייעים להורדה במשקל.
תכולת מינרלים גבוהה- הקינואה מכילה ברזל, מגנזיום, זרחן, נחושת, מנגן וסידן. ולכן מומלצת להרפיית כלי דם, הורדת לחץ דם, שיפור מעברים עצביים, נטרול רעלים, וייצור אנרגיה.
עשירה בוויטמינים – ביניהם ויטמין B2 האחראי על חילוף החומרים במוח ובתאי השירים. כמו כן, מהווה מקור מצוין לחומצה פולית.
והחשוב ביותר –היא נטולת גלוטן ולכן מהווה תחליף מעולה לנמנעים מגלוטן במיוחד בהיותה קלה לעיכול.